• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Із початку року від мешканців Миргородської громади надійшло майже 90 звернень

21 квітня 2025, 13:17

  • Апарат
Контактний Центр

Щоденно жителі Полтавщини активно звертаються за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Звернення надходять з усіх районів та громад області.

Не є винятком і Миргородська громада. Проте, на відміну від Полтавської та Кременчуцької ТГ, фахівці Обласного контактного центру фіксують доволі незначні показники від жителів Миргорода і навколишніх населених пунктів. Так із загальної кількості заяв і скарг, що на середину квітня становить 2,2 тис., лише чотири відсотки стосуються зазначеної громади.

 

Основна тематика питань суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області.

 

Найбільш поширена тема у зверненнях миргородців – соціальна. У кожному третьому повідомленні озвучувалися саме ці питання. Практично кожна друга заява даної тематики містила прохання про надання грошової допомоги у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем чи для лікування. Загалом – 15 звернень. Неодноразово фіксувалися зауваження від отримувачів соціальних виплат щодо їх нарахування, невчасного, на думку заявників, фінансування чи відмови у призначенні. Таких було 8, у тому числі від ВПО.  

 

Тематика ЖКГ є наступною за своєю актуальністю для Миргорода у зверненнях, які надходили до контактного центру. Усього – 17 заяв. З них у 13 споживачі повідомляли про неякісне надання чи відсутність комунальних послуг. Більшість – це електропостачання.

 

Також, фіксувалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 11 та забезпечення житлом осіб зі статусом ВПО – 9.

 

У 70 відсотків випадків дзвінки на гарячі лінії надходять від мешканців міста Миргород, інші – з населених пунктів, що входять до складу громади. Найбільше з Шахворостівки – 9, Хомутця та Дібрівки – по 3, Кибинців – 2.

 

  За результатами розгляду цих заяв і скарг у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено.  

 

Робота зі зверненнями триває постійно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення або повідомити про проблему.

Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

контакт-центр

Новина за темою

За підсумками квітня контактним центром було опрацьовано близько 700 звернень
21/04/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
21/04/2025
З початку року від мешканців Лубенської громади надійшло майже 190 звернень
21/04/2025

Останні новини

Більше новин
Протягом минулого тижня на Полтавщині відновили 6,2 тис. м² дорожнього покриття Протягом минулого тижня на Полтавщині відновили 6,2 тис. м² дорожнього покриття
12/05/2025
Вдосконалено правове регулювання окремих питань надомної та дистанційної роботи
12/05/2025
В облвійськадміністраціі наголосили щодо нового інструменту в сфері фінансового контролю – автоматизованої перевірки електронних декларацій публічних службовців
12/05/2025
Кандидати в усиновлювачі можуть оформити над дитиною «опіку до усиновлення»
12/05/2025
Психічне здоров’я: працівники охорони здоров’я в центрі
12/05/2025
XI Всеукраїнський форум взаємодії та розвитку
12/05/2025
Відбулася першість області з боксу
12/05/2025
У нас в Україні немає жодної проблеми вести перемовини – ми готові до будь-яких форматів – звернення Президента
11/05/2025
Що відбувалося цього тижня в Обласному молодіжному центрі?
11/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту