За результатами роботи протягом січня-квітня на гарячі лінії надійшло майже 2 тис. дзвінків, у тому числі майже кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб. Близько 60 заявок отримано на лінії з питань рекрутингу та для родин мобілізованих. В переважній більшості випадків інформацію чи роз’яснення заявникам було надано відразу. А ті питання, що потребували додаткового вивчення, сформовані у відповідні звернення.
Фахівцями центру, також, забезпечено опрацювання звернень, які надходили від Урядового контактного центру та міністерств. Таким чином загальна кількість заяв і скарг, отриманих від початку року, перевищила 2,7 тис.
Традиційно, домінуючими є два блоки питань: соціального захисту населення та комунального господарства. Разом – більше 50 відсотків від усіх звернень.
Серед соціального блоку, в якому зафіксовано більше 900 звернень, переважали запити на отримання грошової або гуманітарної допомоги та заяви щодо призначення, виплати чи відмови у нарахуваннях державних допомог для різних категорій отримувачів. Загалом – близько 70 відсотків від усіх питань соціального спрямування.
Не менш важливою залишається тема житлово-комунального господарства області.
Майже 20 відсотків або більше 500 звернень стосувалося саме даної тематики. На відміну від аналогічного періоду минулого року, блок цих питань розподілено більш-менш рівномірно між рядом проблемних питань, а саме: зауваження на неякісне надання комунальних послуг, виникнення протиріч між споживачами та надавачами цих послуг в частині нарахування заборгованості, насамперед, електропостачання. Наразі, зафіксовано більше 120 зауважень щодо нарахованих боргів за спожиту електроенергію, неякісну напругу в мережах тощо. Майже така сама кількість повідомлень стосується вимкнення цієї послуги з різних причин – через погодні умови, аварійні ситуації або планові ремонти. Інші аспекти блоку ЖКГ – ремонт будинків, ліфтів, благоустрій прибудинкових територій тощо.
Питання завершення процесів декомунізації в області замикає трійку лідерів – близько 200 звернень, більшість з яких стосується обласного центру.
Найбільше заяв і скарг отримано від мешканців Полтавської, Кременчуцької, Лубенської та Миргородської громад.
Близько 90 відсотків раніше отриманих заяв та скарг було опрацьовано спільно з органами влади та місцевими громадами. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне восьме звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано близько 30 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Всі лінії працюють цілодобово. Також є можливість подати звернення через чатбот.
Підпишіться, щоб отримувати листи.