• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень

19 травня 2025, 12:04

  • Апарат
Колцентр

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію.

За результатами роботи протягом січня-квітня на гарячі лінії надійшло майже 2 тис. дзвінків, у тому числі майже кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб. Близько 60 заявок отримано на лінії з питань рекрутингу та для родин мобілізованих. В переважній більшості випадків інформацію чи роз’яснення заявникам було надано відразу. А ті питання, що потребували додаткового вивчення, сформовані у відповідні звернення.

Фахівцями центру, також, забезпечено опрацювання звернень, які надходили від Урядового контактного центру та міністерств. Таким чином загальна кількість заяв і скарг, отриманих від початку року, перевищила 2,7 тис.

Традиційно, домінуючими є два блоки питань: соціального захисту населення та комунального господарства. Разом – більше 50 відсотків від усіх звернень.

Серед соціального блоку, в якому зафіксовано більше 900 звернень, переважали запити на отримання грошової або гуманітарної допомоги та заяви щодо призначення, виплати чи відмови у нарахуваннях державних допомог для різних категорій отримувачів. Загалом – близько 70 відсотків від усіх питань соціального спрямування.

Не менш важливою залишається тема житлово-комунального господарства області.

Майже 20 відсотків або більше 500 звернень стосувалося саме даної тематики. На відміну від аналогічного періоду минулого року, блок цих питань розподілено більш-менш рівномірно між рядом проблемних питань, а саме: зауваження на неякісне надання комунальних послуг, виникнення протиріч між споживачами та надавачами цих послуг в частині нарахування заборгованості, насамперед, електропостачання. Наразі, зафіксовано більше 120 зауважень щодо нарахованих боргів за спожиту електроенергію, неякісну напругу в мережах тощо. Майже така сама кількість повідомлень стосується вимкнення цієї послуги з різних причин – через погодні умови, аварійні ситуації або планові ремонти. Інші аспекти блоку ЖКГ – ремонт будинків, ліфтів, благоустрій прибудинкових територій тощо.
Питання завершення процесів декомунізації в області замикає трійку лідерів – близько 200 звернень, більшість з яких стосується обласного центру.

Найбільше заяв і скарг отримано від мешканців Полтавської, Кременчуцької, Лубенської та Миргородської громад.

Близько 90 відсотків раніше отриманих заяв та скарг було опрацьовано спільно з органами влади та місцевими громадами. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне восьме звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано близько 30 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Всі лінії працюють цілодобово. Також є можливість подати звернення через чатбот. 

Поділитись

Теги

колцентр
обласний колцентр
Полтавщина

Новина за темою

Контакт-центр Полтавській ОВА опрацював понад 2,7 тис. звернень
19/05/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру.
19/05/2025
За перший квартал цього року до обласного контактного центру надійшло понад 2 тис. звернень
19/05/2025

Останні новини

Більше новин
На Полтавщині для представників надавачів соцпослуг тергромад провели навчання з медіації На Полтавщині для представників надавачів соцпослуг тергромад провели навчання з медіації
19/05/2025
Закупівля послуг з покосу трави Полтавським КАТП-1628 – у фокусі робочої групи «Прозорість і підзвітність»
19/05/2025
Турнір, присвячений памʼяті жертв геноциду кримськотатарського народу
19/05/2025
Кращі команди з гандболу в межах шкільних ліг
19/05/2025
На Полтавщині презентували виставку «50 років разом»
19/05/2025
На Полтавщині провели щорічні змагання зі спортивного туризму та орієнтування серед педагогів
19/05/2025
До уваги мешканців Полтавської та Глобинської громад: можливість отримання грантової підтримки
19/05/2025
Полтавська обласна дитячо-юнацька реабілітаційно-спортивна школа інвалідів запрошує дітей з інвалідністю стати частиною спортивної родини!
19/05/2025
МОМ надала підтримку мешканцям обласного модульного містечка
19/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту