Переважали питання двох тематик – сфери ЖКГ та декомунізації. Разом близько 35 відсотків.
У першому випадку кожний другий заявник висловлював невдоволення неякісним наданням послуги електропостачання. Ще більше десяти заяв стосувалися ремонту будинків або прибудинкових територій, ліфтів та оплати комунальних послуг.
Нагальними залишаються і питання декомунізації в області, очищення населених пунктів від залишків радянського та імперського минулого, насамперед, символіки і перейменування окремих вулиць. Зафіксовано 14 відповідних звернень.
Сфера соціального захисту озвучувалася заявниками у більш ніж 20 заявах. Переважали запити на влаштування до будинків-інтернатів та надання гуманітарної чи грошової підтримки безпосередньо від громад.
Крім цього, актуальними є питання зі сфери охорони здоров’я і благоустрою. Загалом більше 20 повідомлень.
Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Лубенської та Терешківської громад. Зокрема, кожне четверте звернення – з обласного центру.
Із 172 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне дев’яте звернення було вирішено. Зафіксовано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.