Кожне п’яте питання стосується сфери комунального господарства. Більша активність спостерігається з початком осінньо-зимового періоду, під час застосування ГПВ та у разі виникнення аварійних ситуацій на мережах.
Так, кожний третій заявник висловлював зауваження до якості надання послуги електропостачання, кожний шостий – водопостачання. Така ж кількість громадян повідомляли про незгоду з нарахованими сумами за спожиті послуги, насамперед, електро- та газопостачання.
Нагальними залишаються проблеми з ліфтами, переважно в Полтаві – близько 90 скарг та незадовільним станом будинків і внутрішніх мереж – більше 80 заяв.
Більше 50 сигналів від небайдужих громадян висвітлювали проблематику вивозу сміття, стихійних звалищ та обслуговування прибудинкових територій в містах області.
Полтава утримує першість за кількістю повідомлень з питань ЖКГ – більше 60 відсотків звернень від загальної кількості. Активними були, також, жителі Кременчуцької, Лубенської, Миргородської, Гадяцької, Горішньоплавнівської, Карлівської, Піщанської, Щербанівської та Градизької ТГ.
За результатами розгляду звернень заявникам надіслано письмові відповіді. В більшості випадків – з позитивним результатом.
Робота в даному напрямку триває постійно.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на цілодобову телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та оформити звернення.
Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.