• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Комунальні питання є найпоширенішими у зверненнях до обласного контактного центру

03 листопада 2025, 09:21

  • Апарат
Телефон (17)

За 10 місяців цього року на гарячі лінії контакт-центру надійшло 4,5 тисяч дзвінків. З урахуванням звернень, які скеровані до Полтавської ОВА з Урядової гарячої лінії, уже зафіксовано більше 6,5 тис. заяв і скарг від жителів області.

Кожне п’яте питання стосується сфери комунального господарства. Більша активність спостерігається з початком осінньо-зимового періоду, під час застосування ГПВ та у разі виникнення аварійних ситуацій на мережах.

Так, кожний третій заявник висловлював зауваження до якості надання послуги електропостачання, кожний шостий – водопостачання. Така ж кількість громадян повідомляли про незгоду з нарахованими сумами за спожиті послуги, насамперед, електро- та газопостачання.

Нагальними залишаються проблеми з ліфтами, переважно в Полтаві – близько 90 скарг та незадовільним станом будинків і внутрішніх мереж – більше 80 заяв.

Більше 50 сигналів від небайдужих громадян висвітлювали проблематику вивозу сміття, стихійних звалищ та обслуговування прибудинкових територій в містах області.

Полтава утримує першість за кількістю повідомлень з питань ЖКГ – більше 60 відсотків звернень від загальної кількості. Активними були, також, жителі  Кременчуцької, Лубенської, Миргородської, Гадяцької, Горішньоплавнівської, Карлівської, Піщанської, Щербанівської та Градизької ТГ.

За результатами розгляду звернень заявникам надіслано письмові відповіді. В більшості випадків – з позитивним результатом.

Робота в даному напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  цілодобову телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та оформити звернення. 

Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

обласний колцентр
звернення
чат-бот
громади

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
03/11/2025
Понад 15 років триває взаємодія Полтавської ОВА з Урядовою гарячою лінією
03/11/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
03/11/2025

Останні новини

Більше новин
За дев’ять місяців ЦНАПи Полтавщини та їхні терпідрозділи надали майже 600 тис. послуг За дев’ять місяців ЦНАПи Полтавщини та їхні терпідрозділи надали майже 600 тис. послуг
06/11/2025
Уряд затвердив виплату 6500 грн допомоги в рамках пакета «Зимова підтримка»
06/11/2025
Володимир Когут взяв участь у засіданні Штабу з проходження опалювального сезону
06/11/2025
Заступник начальника Полтавської ОВА Антон Чубенко взяв участь у Форумі ментального здоров’я
06/11/2025
Олена Зеленська взяла участь у третьому Форумі ментального здоров’я
06/11/2025
В Опішнянській громаді перевірили маршрут на доступність у межах проєкту «Рух без бар’єрів»
06/11/2025
Центр допомоги врятованим у Полтаві відновив роботу
06/11/2025
У Кременчуцькому спортивному ліцеї імені І.М. Піддубного провели виховну годину «Сила справжньої дружби»
06/11/2025
Членкині Коаліції 1325 Полтавщина взяли участь у Національному форумі
06/11/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту