• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Підтримка найбільш вразливих категорій населення – один з пріоритетних напрямів діяльності органів влади усіх рівнів

22 грудня 2025, 13:17

  • Апарат
Телефон (25)

Соціальна тематика, традиційно, є найбільш масовою серед звернень, які отримують фахівці Обласного контактного центру Полтавської ОВА.

Від початку року 1,9 тис. звернень або кожне четверте містило соціальні питання.

В першій половині року висока активність спостерігалася від одержувачів різного виду виплат. Кожний третій заявник, як правило, цікавився розміром та умовами їх отримання, в деяких випадках – причинами затримки чи відмови у призначенні. Загалом майже 700 повідомлень, у т.ч. близько 200 надійшло від ВПО.

Більше 500 заяв містили прохання про грошову допомогу на лікування чи вирішення інших складних життєвих ситуацій. Ще майже 200 – щодо гуманітарної підтримки.

Нагальними залишаються запити від мешканців різних громад щодо призначення соціальних працівників, встановлення догляду чи опіки над родичами або влаштування осіб похилого віку до відповідних будинків-інтернатів. Розглянуто більше 130 заяв.

Питання пільг та субсидій, також, є актуальними – майже 140 звернень.

Прохання про допомогу із забезпеченням засобами реабілітації отримано від 64 осіб з інвалідністю.

В інших випадках фіксувалися запити щодо надання різного виду статусів, санаторно-курортного лікування та захисту дітей.   

Найбільш активними були жителі Полтавської – 340 та Кременчуцької громад – 235. Непоодинокі дзвінки надходили з Гадяцької, Глобинської, Горішньоплавнівської, Зіньківської, Карлівської, Кобеляцької, Миргородської, Лубенської та Хорольської ТГ.

Кожне звернення розглянуто індивідуально, рішення приймалося з урахуванням усіх обставин справи, наданих документів, фінансового стану заявника, спроможності громад тощо. Більшість – вирішено позитивно.

Робота в цьому напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800-502-230 та оформити звернення.

Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot   

Поділитись

Теги

обласний колцентр
гаряча лінія
звернення
чат-бот

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
22/12/2025
Обласний колцентр. Питання благоустрою постійно є нагальними для жителів усіх без винятку громад Полтавщини
22/12/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
22/12/2025

Останні новини

Більше новин
Відбулося засідання постійної комісії обласної ради з питань житлово-комунального господарства, енергозбереження, будівництва, транспорту та зв’язку Відбулося засідання постійної комісії обласної ради з питань житлово-комунального господарства, енергозбереження, будівництва, транспорту та зв’язку
22/12/2025
На Полтавщині завершуються сезонні роботи з експлуатаційного утримання місцевих доріг
22/12/2025
Провели Всеукраїнську педагогічну ЕКО-майстерню «Освіта сталого розвитку. Досвід роботи закладів освіти Полтавської області»
22/12/2025
У центрі підготовки населення до національного спротиву проводять навчання з тактичної медицини
22/12/2025
У філармонії триває цикл святкових заходів для дітей
22/12/2025
Що включає скринінг здоровʼя 40+
22/12/2025
На Полтавщині очікується різке похолодання та сніг
22/12/2025
Збірна Полтавщини здобула важливі очки в турі чемпіонату України з волейболу
22/12/2025
Про проведення Конкурсу дитячих фотографій «Годівничка для синички»
22/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту